snart gäller det!

Om en månad är jag i ryssland! läskigt.  Men åh så kul!
Har bara en och en halv vecka kvar här på island. Det är helt galet sorgligt men samtidigt längtar jag helt sjuk mycket till sverige och alla som finns i sverige. Det är bara så roligt att festa här! har haft så många roligfa utekvällar. ska minsann se till att det ska bli kul i Göteborg också. fast det är liksom inte lika galet där. Jag gillar det galna! att dansa och gå från ställe till ställe och träffa folk som är galet onyktra för att sen komma hem tidigast klockan typ sju på morgonen. Att inte tänka på morgondagen liksom.
Imorgon ska vi förresten vaccinera oss för andra gången. sen är det fixat. känns bra att få det fixat.
jag lyssnar förresten ganska mycket på musik på dagarna nu. Det känns verkligen bra. Jag måste lyssna mycket på musik annars är jag inte jag på något vis. Måste alltid vara kär i någon skiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0