Välutnyttjad helg

Den här helgen har verkligen varit hetsig. Fredagen inledde vi med att vaccineras sen jobbade vi halv fyra till tolv på kvällen. Efter det var det hem som gällde, fixa frillan, byta kläder och gå på fest. Elin följde till och med oss hem förresten och gjorde sig iordning med oss. et var mycket trevligt. Me like elin!
Festen var trevlig och utgången likaså. Efterfest blev det till och med. Hem kom vi vid åtta på lördasmorgonen. Efter att ha sovit bara några timmar vaknade jag tolv och slöade ett tag för att sedan ge mig iväg till jobbet igen. När vi slutat klockan tolv på lördagen var det dags att fira min födelsedag! Vi gjorde oss iordning på jobbet och drog ner till stan. Det var konsert! Inte vilken konsert som helst utan jakobinarinas avskedkonsert. De små pojkarna ska typ börja gymnasiet och sånt som de inte gjort på grund av sin musikkarriär så nu finns inte akobinarina mer.
De var helt galet sjukt bra! det var en underbar natt.
På lördagen kom vi iallafall hem nyktra och vit fyra tiden så nu hann vi sova några timmar innan det var dags för brunch på min födelsedag! Det var en mycket trevlig brunch med min mammas familj på ett fint hotel. mycket gott! Vu hann faktiskt hem efter brunchen och sov typ en halvtimme innan det var dags för jobb igen. Sen hem sen sova några timmar för att vakna och dra till jobbet återigen. Väl hemma från jobbet igår på måndagen var det dags att fira min födelsedag återigen. Nu var et pappas familj som kom och vi åt och hade trevligt!
Puh hetsigt.
så här bra är jakobinarina!



Kommentarer
Postat av: Gud

du vet vad jag vill.

2008-03-11 @ 21:19:08
URL: http://tacktack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0