Två plågsamma exempel på varför alkohol är dåligt...
Nästa klipp är förnedrande på helt annat sätt. Man tycker så synd om trummisen liksom. Jag förutsätter att Patrick Wolf är full här eftersom han faktiskt slår på trummisen med trummpinnarna. Inte särskilt nyktert gjort. Taskigt är det. Vad nu än trummisen gjort.
Jag såg dom på Way out west. Men det är svårt att säga hur han va. Inte som i videon, han uppträdde, liksom.
------------
Skulle posta en kommentar på Life is life-videon, men det gick inte. Gör det här istället eftersom jag ändå är rätt nöjd med formuleringarna:
När jag tänker "här är den galnaste tysken någonsin", så visar det sig bara vara den tysk som har mest humor.
Det är liksom som alltid med tyskar, skitsvårt att veta skillnaden. Fan, också.
attans dumma blogg. att det inte funkar liksom.
Vet du vad som är det roligaste med tysken....de är inte ens tyska! Hehe det känns väldigt tyskt men de är faktiskt från sloenien. Anledningen att namnet låter tyskt är för att laibach är det tyska namnet på sloveniens huvudstad ljubljana. Hehe jag har kollat på wikipedia, det kanske märks.
http://www.nbastorejerseys.com/
http://www.usacheapnikeairmax.com/
http://www.vibramforshoes.com/
http://www.nikeairmaxaushoes.com/
http://www.nikeaushoesstore.com/
http://www.nbastorejerseys.com/
http://www.usacheapnikeairmax.com/
http://www.vibramforshoes.com/
http://www.nikeairmaxaushoes.com/
http://www.nikeaushoesstore.com/
Nike early advertising conveys its brand personality. 1977 Nike in the runners world "magazine released the first magazine advertisements and photos on women over a traffic jam of the bridge, the title is" people and machines against ". Another photo a lonely long-distance runner in the shaded path over the youngster, the title is "front has no end". Readers pictures from the noisy city to the outskirts of the fresh air and the athletes are experience will test. The performance of the picture stories to make those loyal runners feel inspired. It aroused people's agreement, and soon become posted in the dormitory, the bedroom of the popular posters. These ads and poster was a Nike "cool", and up at the adidas form bright contrast http://www.usairmaxshoes2012.com.
Nike early advertising conveys its brand personality. 1977 Nike in the runners world "magazine released the first magazine advertisements and photos on women over a traffic jam of the bridge, the title is" people and machines against ". Another photo a lonely long-distance runner in the shaded path over the youngster, the title is "front has no end". Readers pictures from the noisy city to the outskirts of the fresh air and the athletes are experience will test. The performance of the picture stories to make those loyal runners feel inspired. It aroused people's agreement, and soon become posted in the dormitory, the bedroom of the popular posters. These ads and poster was a Nike "cool", and up at the adidas form bright contrast http://www.usairmaxshoes2012.com.